Опис методики. На меті методики постає сприяння формуванню інтересу до розгляду проблеми професійної перспективи; актуалізація проблеми професійного самовизначення.
Вік досліджуваних: 14-16 років.
Інструкція: Візьміть аркуш паперу. Проставляючи номер чергового питання, відразу ж записуйте свою відповідь.
Джерело опису методики: Пряжников Н.С. Профориентация в школе: игры, упражнения, опросники (8-11 классы). – М.: Вако, 2005.
Тип файлу: *.xlsx (Excel)
Кількість аркушів: 2
Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)
Аркуш 2: Розрахунок результатів
Дані на скріншотах наведені для демонстрації, згенеровані автоматично та не є реальними відповідями респондентів.