Опис методики. На меті методики стоїть визначення самооцінки дитини дошкільного віку.
Експериментатор, користуючись таблицею, запитує у дитини, як вона себе сприймає та оцінює за десятьма різними позитивними якостями особистості. Оцінки, пропоновані дитиною собі, проставляються експериментатором у відповідних колонках протоколу, та перетворюються у бали.
Відповіді типу “так” оцінюються в 1 бал, відповіді типу “ні” оцінюються в 0 балів. Відповіді типу «не знаю» і відповіді типу «іноді» оцінюються
в 0,5 балів. Самооцінка дитини визначається за загальною сумою балів, набраною нею за всіма якостями особистості.
ВАЖЛИВО! Відповідно до вікової норми, самооцінка дошкільника є високою. Слід зазначити, що відповіді дитини на деякі питання (наприклад, слухняний, чесний) можуть свідчити про адекватність самооцінки. Так, наприклад, якщо поряд з відповідями «так» на всі запитання дитина стверджує, що вона «слухняна завжди», «чесна завжди», можна припустити, що вона не завжди досить критична до себе. Адекватність самооцінки можна перевірити, порівнявши відповідь дитини за шкалою з відповідями батьків про дитину за тими ж особистісними якостями.
Тип файлу: *.xlsx (Excel)
Кількість аркушів: 4
Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)
Аркуш 2: Перевід у бали
Аркуш 3: Розрахунок результатів
Аркуш 4: Частотний розподіл за рівнями і діаграма
Дані на скріншотах наведені для демонстрації, згенеровані автоматично та не є реальними відповідями респондентів.