Опис методики. На меті методики постає вивчення особливостей самооцінки.
Форма проведення: письмове опитування.
Інструкція: «Кожна людина оцінює свої можливості, здібності, характер тощо. Рівень розвитку кожної якості, сторони людської особистості можна умовно зобразити вертикальною лінією, нижня точка якої символізуватиме найнижчий розвиток, а верхня – найвищий. На бланку намальовано 7 таких ліній. Вони означають: 1) здоров’я; 2) розум, здібності; 3) характер;
4) авторитет в однолітків; 5) вміння багато робити своїми руками, вмілі руки; 6) зовнішність;
7) впевненість у собі. Під кожною лінією написано, що вона означає.
На кожній лінії кресленням (–) відзначте, як ви оцінюєте розвиток у себе цієї якості, сторони особистості зараз. Після цього хрестиком (х) відзначте, за якого рівня розвитку цих якостей, сторін, ви були б задоволені собою або відчули гордість за себе. Отже, «–» – рівень розвитку у вас якості, сторони особистості зараз; «х» – такий рівень розвитку якості, сторони, якого ви прагнете, досягнувши якого, ви будете задоволені собою.
Вертикальна лінія умовно означає розвиток певної якості, сторони людської особистості від нижчого рівня (нижня точка) до найвищого (верхня точка). Наприклад, у лінії «здоров’я» нижня точка вказує на абсолютно хвору людину, а верхня – абсолютно здорову».
Порядок проведення. Методика може проводитися як фронтально, так і індивідуально.
Джерело опису методики: Диагностическая и коррекционная работа школьного психолога / Под ред. И.В. Дубровиной. Спб: Речь, 1987. – 320 с.
Тип файлу: *.xlsx (Excel)
Кількість аркушів: 3
Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)
Аркуш 2: Розрахунок результатів
Аркуш 3: Частотний розподіл за рівнями, діаграма
Дані на скріншотах наведені для демонстрації, згенеровані автоматично та не є реальними відповідями респондентів.