Опис методики. Метою виступає виявлення розвитку внутрішньої мотивації навчальної діяльності учнів при вивченні ними конкретних предметів. Методика складається з 20 суджень та запропонованих варіантів відповіді. Відповіді у вигляді плюсів і мінусів записуються або на спеціальному бланку, або на простому аркуші паперу навпроти порядкового номера судження. Учням пропонується інструкція: «Прочитайте кожне висловлювання і висловіть своє ставлення до предмета, що вивчається. Для цього поставте навпроти номера висловлювання свою відповідь, використовуючи для цього запропоновані позначення: вірно – “++”; мабуть, вірно – “+”; мабуть, неправильно – “-“; неправильно – “–“. Обробка здійснюється відповідно до ключа.
Вік досліджуваних: шкільний.
Форма проведення: фронтальне письмове опитування.
Тип файлу: *.xlsx (Excel)
Кількість аркушів: 4
Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)
Аркуш 2: Ключ
Аркуш 3: Розрахунок результатів
Аркуш 4: Частотний розподіл за рівнями і діаграма
Дані на скріншотах наведені для демонстрації, згенеровані автоматично та не є реальними відповідями респондентів.