Опис методики. Призначення методики: дослідження цінностей у підлітків та дорослих людей.
Стимульний матеріал: бланк, що включає 50 тверджень, розділених на 5 змістових блоків (шкал).
Досліджуваним пропонується для заповнення бланк. Інструкція для роботи з методикою: «З двох тверджень, позначених літерами «А» та «Б», вибери те, що тобі більше подобається і краще узгоджується з твоєю думкою про себе. Постав знак «+» напроти того твердження, яке більшою мірою відповідає твоїй точці зору. Пам’ятай, що тут немає поганих і хороших, правильних чи неправильних відповідей, а найкращою відповіддю буде та, яку ти вибереш за першим спонуканням».
Обробка результатів проводиться шляхом підсумовування балів, набраних досліджуваним по кожному змістовному блоку, тобто визначається присутність кожної названої цінності. Це дозволяє, у свою чергу, визначити ступінь виразності в нього тій чи іншій ціннісної орієнтації, побачити, які з п’яти базових цінностей особистості виявлені переважно, а які вимагають зусиль для розвитку.
Джерело опису методики: Лукьянова М.И., Калинина Н.В. Психолого-педагогические показатели деятельности школы: Критерии и диагностика. М.: ТЦ Сфера, 2004. 208 с.
Тип файлу: *.xlsx (Excel)
Кількість аркушів: 5
Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)
Аркуш 2: Ключ
Аркуші 3 і 4: Розрахунок результатів
Аркуш 5: Частотний розподіл за рівнями і діаграма
Дані на скріншотах наведені для демонстрації, згенеровані автоматично та не є реальними відповідями респондентів.