Методика діагностування соціально-психологічної адаптації (К. Роджерс, Р. Даймонд)

Опис методики. Метою методики є виявлення особливостей соціальної адаптації особистості через інтегральні показники “адаптація”, “самосприйняття”, “прийняття інших”, “емоційна комфортність”, “інтернальність”, “прагнення до домінування”.

Опитування проводиться без обмеження часу. Досліджуваний отримує бланк, що містить у собі стимульний матеріал. Інструкція: “Тут представлені різні якості людини. Їх завжди можна співвіднести з нашим власним способом життя. Читаючи кожне з висловлювань, «приміряйте» його до своїх звичок, свого способу життя та оцініть, якою мірою цей вислів може бути віднесений до Вас. Для того щоб позначити свою відповідь, виберіть відповідний варіант оцінки від 0 до 6. Вибраний варіант відповіді позначте в бланку для відповідей”.

Вік досліджуваних: шкільний і вище.

Форма проведення: письмове опитування.

Джерело опису методики: Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие. / Ред.-сост. Райгородский Д.Я. Самара: БАХРАХ, 1998. 672 с.

Тип файлу: *.xlsx (Excel)

Кількість аркушів: 4

Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)

Аркуш 2: Ключ

Аркуш 3: Розрахунок результатів

Аркуш 4: Рівні (підлітки)

Аркуш 5: Частотний розподіл (підлітки)

Аркуш 6: Рівні (дорослі)

Аркуш 7: Частотний розподіл (дорослі)

Аркуш 8: Інтегральні показники