Методика призначена для:
- підлітків, школярів (абітурієнтів), що думають над питанням: «На кого піти вчитися?»;
- студентів, які не зовсім впевнені у тому, що їх професійний вибір правильний;
- людей, які хочуть краще зрозуміти свій характер, визначити найближчу для себе діяльність, ґрунтуючись на підсвідомих думках та бажаннях;
- людей, які мають професію, але хочуть змінити рід діяльності.
Методика призначена для вивчення інтересів та схильностей особистості у різних сферах діяльності. А. Голомшток виділяє 23 такі сфери: фізика, математика, хімія, астрономія, біологія, медицина, сільське господарство, філологія, журналістика, історія, мистецтво, геологія, географія, громадська діяльність, право, транспорт, педагогіка, робочі спеціальності, сфера обслуговування, будівництво, легка промисловість, техніка, електротехніка.
Інструкція: Для визначення провідних інтересів Вам пропонується список питань. Якщо Вам дуже подобається те, про що йдеться у питанні, у бланку відповідей поруч із відповідним номером поставте два плюси (“++”), якщо просто подобається – один плюс (“+”), якщо не знаєте, сумніваєтеся – нуль (“0”), якщо не подобається – один мінус (“-“), а якщо дуже не подобатися – два мінуси (“–“). Відповідайте на запитання, не пропускаючи жодного з них.
Джерело опису методики: Зеер Э.Ф., Павлова А.М., Садовникова Н.О. Профориентология: Теория и практика. М.: Академический проект; Екатеринбург: Деловая книга. 2004. 192 с.
Тип файлу: *.xlsx (Excel)
Кількість аркушів: 4
Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)
Аркуш 2: Перевід у бали
Аркуш 3: Рівні
Аркуш 4: Частотний розподіл за рівнями
Дані на скріншотах наведені для демонстрації, згенеровані автоматично та не є реальними відповідями респондентів.