“Карта інтересів” (А. Голомшток; модифікація Г. Резапкіної)

Методика призначена для:

  • підлітків, школярів (абітурієнтів), що думають над питанням: «На кого піти вчитися?»;
  • студентів, які не зовсім впевнені у тому, що їх професійний вибір правильний;
  • людей, які хочуть краще зрозуміти свій характер, визначити найближчу для себе діяльність, ґрунтуючись на підсвідомих думках та бажаннях;
  • людей, які мають професію, але хочуть змінити рід діяльності.

Методика призначена для вивчення інтересів та схильностей особистості у різних сферах діяльності. А. Голомшток виділяє 23 такі сфери: фізика, математика, хімія, астрономія, біологія, медицина, сільське господарство, філологія, журналістика, історія, мистецтво, геологія, географія, громадська діяльність, право, транспорт, педагогіка, робочі спеціальності, сфера обслуговування, будівництво, легка промисловість, техніка, електротехніка.

Інструкція: Для визначення провідних інтересів Вам пропонується список питань. Якщо Вам дуже подобається те, про що йдеться у питанні, у бланку відповідей поруч із відповідним номером поставте два плюси (“++”), якщо просто подобається – один плюс (“+”), якщо не знаєте, сумніваєтеся – нуль (“0”), якщо не подобається – один мінус (“-“), а якщо дуже не подобатися – два мінуси (“–“). Відповідайте на запитання, не пропускаючи жодного з них.

Джерело опису методики: Зеер Э.Ф., Павлова А.М., Садовникова Н.О. Профориентология: Теория и практика. М.: Академический проект; Екатеринбург: Деловая книга. 2004. 192 с.

Тип файлу: *.xlsx (Excel)

Кількість аркушів: 4

Аркуш 1: Введення даних (замовити форму можна на будь-яку кількість респондентів)

Аркуш 2: Перевід у бали

Аркуш 3: Рівні

Аркуш 4: Частотний розподіл за рівнями

 

Дані на скріншотах наведені для демонстрації, згенеровані автоматично та не є реальними відповідями респондентів.